PepsiCo Europe


PepsiCo Europe ir viens no Eiropas vadošajiem pārtikas produktu un dzērienu uzņēmumiem. PepsiCo ir darba devējs 60 000 darbiniekiem un aptverot aptuveni 900 miljonus patērētājus, 11 laika zonas un 45 valstis, uzņēmuma darbības zona sniedzas no Krievijas līdz Portugālei un no Turcijas līdz Norvēģijai.

Gandrīz ar 13 miljardu dolāru neto peļņu, PepsiCo Europe ir daudzu pasaulslavenu zīmolu tirgotājs, piemēram, Quaker Oats, Tropicana, Gatorade, Walkers, Lay’s un Pepsi-Cola, kā arī vietējie iecienītie zīmoli kā, piemēram, Walkers, Fruktovy Sad, Ya, Tonus, Hrusteam, Russky Dar, Yedigun, Alvalle, Kas, Matutano, Benenuts, Star Chips, Duyvis, Tchudo, Domik v Derevne, Imunele, BioMax, Vesely Molochnik, Agusha, Granfor, Lamber un Sandora.

Uzņēmumam PepsiCo Europe ir efektīvs un daudzveidīgs produktu sortiments: tas ir gardu uzkodu ražotājs Nr. 1, sulu ražotājs Nr. 1, gatavo tēju ražotājs Nr. 1 kopuzņēmumā ar Lipton, kolas dzērienu ražotājs Nr. 2 un vadošais piena pārstrādes uzņēmums.

Komercdarbība ir vērsta uz reģiona ilgtspējīgu izaugsmi. Uzņēmums veic ievērojamas investīcijas Austrumeiropā, pateicoties tam uzņēmumam ir līdz pat 350 miljoniem patērētāju Krievijas, Austrumeiropas un Centrālās Āzijas tirgos.

PepsiCo Europe uzskata, ka mūsu planēta ir jāaizsargā. Saistībā ar uzņemtajiem globālajiem pienākumiem, uzņēmums līdz 2015. gadam vēlas paaugstināt ūdens izmantošanas efektivitāti par 20% uz ražošanas vienību un enerģijas izmantošanas efektivitāti par 25%, pamatojoties uz 2006. gada datiem.